Ce NU-mi doresc de Craciun!

Au inceput deja sa apara listele de Mos Craciun iar dorintele sunt de la cele mai simple pana la…vom vedea πŸ˜€
Personal m-am gandit sa incep prin eliminare, adica de la ce nu imi doresc de Craciun 😐

In primul rand, si foarte important de altfel, nu imi doresc sa primesc acele mesaje siropoase despre luminarele, caldura in suflet si alte minunatii de gen, primite de la oameni pe care nu i-am mai vazut de secole sau poate niciodata sau persoane ale caror numere de telefon nici macar nu le mai am in agenda; iar cand spun mesaje ma refer la mesaje pe telefon, pe retele sociale, etc

Apoi nu imi doresc sa aud cuvantul “trebuie sa”…nu, nu trebuie sa nimic!

Nu imi doresc sa particip la tot felul de petreceri interminabile sau mese asemenea facute doar de dragul sarbatorilor!

Nu imi doresc sa primesc nu’s ce popa venit sa sfinteasca doar pentru ca nu a muls destui bani pe tot parcursul anului (pe ultimul aparut Tasha, catelusa mea – daca-i pot spune asa unui bulldog de vreo 40 de kg – l-a speriat suficient cat sa nu-si mai doreasca vreo sfintire!) Nu, nu sunt ateu, dar consider ca pot avea credinta si fara sa ploconesc un preot sau sa ma inchin in mod ipocrit in fata fiecarei biserici!

Nu-mi doresc sa imi cheltui ultimul banut pe gadget-uri, parfumuri si alte obiecte ca si cand dupa sarbatori se sfarseste lumea si nu imi mai pot cumpara!

Nu-mi doresc sa ascult colinde din sculare-n culcare – nu vreau sa tampesc de tanara!

Nu-mi doresc zapada atat de multa incat sa nu-mi pot lua masina – iubesc sa conduc!

…si lista ar putea continua, insa acestea mi-au venit in minte pe moment! Like top 10 or something , right! πŸ˜€

….urmeaza si lista cu ce IMI doresc de Craciun! πŸ™‚

One thought on “Ce NU-mi doresc de Craciun!

Leave a Reply

