Unde imi place sa dorm….

…stiu, suna aiurea, dar nu este 😀

Nu stiu altii cum sunt dar eu ma trezesc la 7 dimineata, petrec mai bine de 12 ore la job+trafic…si , la sfarsitul zilei, ma bucur sa am parte de 6-7 ore de somn.
Altfel spus imi lipseste somnul…si cred ca nu sunt singura….probabil ca orice om urban (si nu numai!) are aceeasi problema; insa , spre deosebire de majoritatea oamenilor, care au reale dificultati in a dormi in alte paturi decat ale lor, eu dorm excelent in alte locuri (adica locuri in care calatoresc in week-end sau concediu:D ).

Cel mai mult imi plac pernele incredibil de pufoase de la Hotel Imparatul Romanilor Sibiu ; mai adaug aici micul dejun delicios si privelistea (Piata Mare).Aici prefer sa dorm toamna.

Inceputul iernii ma duce la Gura Humorului, la pensiunea Paradis, situata chiar langa Manastirea Gura Humorului, unde camerele calduroase, bucatele specifice zonei si aerul rece ma fac sa ma simt ca la 5 ani, iarna, la bunica.

Spre sfarsitul iernii, ne strangem mai multi prieteni/colegi si mergem la Cheia, la Gainusa de Munte , unde camerele sunt pe cat de spatioase si primitoare pe atat de confortabile, bucatarul “de luat acasa” si saniutele pregatite la intrare.

La inceput de primavara imi place sa dorm la Hotel Boliari, Veliko Tarnovo, sa imi beau cafeau dimineata pe terasa insorita si sa admir privelistea de pe divanul de la fereastra camerei.

De 1 mai, imi place sa ma rasfat pe malul lacului Cincis, la Hotelul Cincis, in atmosfera burgheza, sa lenevesc la piscina sau sa explorez natura.

Vara este pentru mezonetele racoroase de pe malul marii la Los Dos Gallos, Balcik, briza marii la prima ora si muzica pescarusilor ascultata seara pe terasa.

Toamna devreme, ador sa dorm la Hotel Sighisoara, Sighisoara – pentru mine decorul hotelului este o calatorie in timp absolut necesara.

One thought on “Unde imi place sa dorm….

Leave a Reply

