RCS & RDS: “Va suspendam serviciile daca nu semnati inca un contract!”

Cu 4 luni in urma am semnat contracte cu Airbites (internat+ cablu TV), pentru ambele apartamente.

Luna asta sunt instiitata ca Airbites a fost preluat de RCS & RDS si sunt “invitata”, sa semnez un nou contract. Ca un bun samaritean ce sunt merg intr-un centru RCS & RDS sa rezolv “invitatia” 🙂

O domnisoara fara prea multe cunostinte imi spune ca noul contract are perioada obligatorie de 15 luni :0 ?!?!? Revoltata ii spun dragutei ca in noiembrie am semnat un contract cu Airbites pe o perioada obligatorie de 12 luni!…si ce fac? daca in alte 4 luni RCS & RDS este preluata de o alta firma, imi prelungesc iar perioada obligatorie? ce-i asta? refinantare de credit sau prestari servicii?…si vine raspunsul inteligent : “- Noooo! Nu e posibil sa fim preluati de nimeni!..Si… asa au facut toti clientii Airbites; unii de abia isi facusera contractul cu Airbites!” (like a give a shit what others do 😦 )

O anunt politicos ca nu semnez nimic cu ei…ca o sa ma gandesc dar deocamdata am un contract cu clauze si drepturi semnat pe 1 an de zile; iar daca nu ma insel, este mentionat clar in anuntul de pe http://airbites.ro ca “toate drepturile şi obligaţiile contractuale sunt transferate către societatea RCS & RDS”
…..si uite asa vine al doilea raspuns inteligent : “- O sa va taiem serviciile in cazul asta!”
II mentionez dragutei ca in anuntul facut de draga lor firma pe http://airbites.ro este mentionat ca ” RCS & RDS vă furnizează serviciile de care beneficiaţi în baza contractului dumneavoastră actual.”

…. ori e ceva ce-mi scapa…ori e ceva ilegal in toata tactica asta!…nu stiu ce politica au ei pe piata, dar mie una nu-mi inspira deloc incredere 😦

4 thoughts on “RCS & RDS: “Va suspendam serviciile daca nu semnati inca un contract!”

  1. Sincer sa fiu … RCS&RDS … cam pute mai ales la faza cu instalarea …
    Am stat dupa ei o perioada buna … vreo luna !!!
    Ca venim azi, ba nu, maine! Ca saptamana viitoare, ca acum ninge … Ba nuuu, peste 2-3 saptamani cand va gasim acasa?
    Doamne !
    Am renuntat pana la urma la ideie si mi-am instalat Romtelecom … in 2 zile aveam si net si telefon si tv … cu vreo 70RON … viteza supermisto si de atunci n-am mai avut in veci probleme cu netul.
    Unii pr care au totusi RDS au avut probleme si cu adaugarea HBO-ului – ba nu au decodoare, ba il uitau la firma si se faceau ca ploua … eu cred ca nu au nevoie de clienti!

    • Buna Razvan,

      Mersi mult pentru informatii. Sincera sa fiu, de cand au preluat Airbites nu mi-au facut probleme la servicii, doar la contract 🙂 Oricum cercetez piata pentru a schimba furnizorul!

    • Buna, Raluca
      Si eu sper sa nu ai probleme in continuare cu serviciile RDS. Dar nu-ti recomand sa-ti instalezi vreun router sau ceva de genul sa fii nevoita sa apelezi la ei.
      😉
      Fain blog 😉
      La multi ani! pentru 8 Martie

    • Buna Razvan,

      Multumesc mult! 🙂 (pentru partea cu blogul si 8 martie)

      In privinta celor de la RDS voi avea servicii de la ei atat cat imi va permite vechiul contract (semnat cu Airbites)…nu am de gand sa resemnez contractul cu ei. Voi semna cu alt furnizor, posibil cu Romtelecom…nu stiu, nu m-am hotarat inca. 🙂

Leave a Reply

