Involuntary green attitude!

Asa cum povesteam intr-un alt post, m-am mutat in Drumul Taberei; la intrarea pe strada mea sunt 3 pubele de reciclare, precum cele din imagine.
Personal nu sunt omul cu excese in scopuri nobile…adica nu m-am gandit pana acum la reciclare (daaa, stiu! shame on me…whatever! :P), astfel ca, in prima luna dupa mutare, cele 3 pubele erau un bun reper de a gasi staduta pe care fac dreapta spre casa si …atat!
In a doua luna , am inceput sa ma gandesc la tot gunoiul care se strange si se arunca….si am ajuns in punctul in care ma simteam prost ca aruncam un servetel la gunoi…
…totul a culminat intr-o noapte saptamana trecuta, cand m-am trezit la 5 dimineata in ditamai cosmarul in care Pamantul era acoperit de gunoi si nimeni nu stia cum sa rezolve problema; a doua zi am zis: – Gata! Pana aici! Am luat frumos pungute si am inceput sa imi pun gunoiul separat Plastic-Sticla-Hartie-Metal- Resturi menajere 🙂

3 thoughts on “Involuntary green attitude!

  1. dar stii ca cele 3 pubele din imagine nu se colecteaza selectiv, ci la gramada?? si ca in locul il care vor merge vor sta tot asa? 🙂 si inca ceva…sa-mi zici si mie cum arunci un sac menajer pe gaurelele pubelelor din imagine. Nu vreau sa-ti tai elanul si initiativa de reciclare, doar ca toata povestea e facuta fara cap…

    • Come ooon! Imi tai elanul! 😛 lasa-ma si pe mine sa cred ca sticla-hartia-plasticul-…chiar se recicleaza!…You’re a bad mommmy! :P:P:P(glumeam , evident!)…gaurelele pubelelor sunt ceva mai mari, adica suficient cat sa arunci un sac menajer; eu nu am avut probleme, so far!

      Serios vorbind, sunt convinsa ca mai avem mult de lucrat pana sa punem la punct toata faza cu reciclarea dar este un inceput si asta-i bine! 🙂

  2. Imi pare rau ca esti dezamagita, dar Luiza are dreptate. Insa asta nu impiedica familia mea sa stranga peturile, sa le incarce in masina si sa le duca tocmai la Eroilor, unde este pubela separata pt plastic. Probabil ajuta la psihic 🙂

Leave a Reply

