A little bit of reading…a huge impact!

Am auzit in birou vorbindu-se de cartea “Our iceberg is melting, John Kotter”, dupa un curs la care participasera colegi de-ai mei; pareau asa entuziasmati de carte incat am comandat-o si eu rapid , iar week-endul trecut m-am pus pe citit! 🙂

Cartea pune in practica, intr-un mod inedit (sub forma unei fabule) cei opt pasi ce trebuiesc parcursi in managementul schimbarii. Fabula subliniaza faptul ca orice schimbare are, de fapt, o baza emotionala; altfel spus ceea ce se schimba, in esenta , este mentalitatea…

Recomand aceasta carte nu numai oamenilor din Project Management; este utila indiferent de schimbarile cu care va confruntati (personale/profesionale)

Leave a Reply

