Iarna pe ulita…

Week-endul trecut am fost in primul meu team-building ever (ok, nu radeti, chiar nu am mai ajuns intr-un team building pana acum! 😦 )

Tot ce pot spune este ca a fost “dementa” ( cum ar zice unii :P): locatie superba – Cheia, cazare extraordinara – Gainusa de Munte, bucatarul – priceless, party pana dimineata, jocuri de carti, filme, plimbare la Muntele Rosu, intr-un cuvant un week-end perfect…si cateva amintiri:

– la o cafeluta sambata dimineata, pe terasa

– in drum spre cabana Muntele Rosu (evident ca am parcurs jumatate de drum la picior- dupa ce s-au impotmolit masinile πŸ™‚ )

Mai multe poze aici πŸ™‚

4 thoughts on “Iarna pe ulita…

    • Buna “Anonymous”,

      Sincer, chiar ar fi dragut sa stiu cu cine vb! Da, ne-am dat cu saniuta vineri noaptea, dupa putina incalzire cu tequila, whisky , etc. Aveam 2 saniute la pensiune si le-am folosit la maxim πŸ˜€

Leave a Reply

