Out of the box I

Cu ceva timp in urma scriam despre fantasticele bijuterii KJL( Keneth Jay Lane); ulterior am vazut diferite articole online si …multe intrebari gen “Unde le putem gasi in Romania?”…- Nu , nu le putem gasi in Romania!

O sa ma folosesc de aceasta ocazie pentru a incepe o serie de recomadari de online shopping; am petrecut ultimele luni descoperind astfel de surse din Europa (stim bine care sunt taxele pentru livrarile din US) .
Tot mai multe dintre noi au dezvoltat o pasiune pentru acest gen de cumparaturi si toate stim cum se gasesc la noi brand-uri renumite din afara la preturi de 300%…de SALE nici nu mai vorbim…in perioada reducerilor am facut prostia sa intru la Promod (unul din magazinele mele preferate)… dezamagirea calitatii produselor a fost…inexplicabila :(…in schimb , nu putem spune acelasi lucru si despre reducerile din afara! 🙂

Recomandarea de astazi este :

809700228338_04809700228338_01

….magazinul are sediul in Atena, Grecia; livrarea costa 10 euro si se face prin UPS in 3-5 zile …eu zic ca-i afacere buna!:)

Alte recomandari asemanatoare vor aparea si pe unul din site-urile mele preferate, aici!

Spor la cumparaturi!

Leave a Reply

