“Stati sa facem predarea!”

In mini vacanta de 1 mai, ca orice bucurestean sufocat de metropola, am plecat "in plimbare"; iar in prima seara am poposit la Hotel Decebal in Neptun. Toate bune si frumoase, conditii excelente , demne de un hotel de 3 stele. Cazarea a fost pe atat de draguta incat am trecut cu vederea concertul in aer liber de langa hotel unde toata floarea cea vestita a litoralului asculta cu mare placere HOUSE!…asta pana dimineata cand ne-am decazat si in timp ce incuiam camera o auzim pe femeia de serviciu strigand din celalalt capat al culoarului " Stati sa facem predarea!". Initial nu m-am prins ce vroia, apoi mi-am adus aminte de anii de studentie cand in iunie predai camera de camin….si vine femeia cu pricina, verifica scrumiera de pe balcon, scaunele, masa, prosoapele din baie….iar " cireasa de pe tort"- verifica minibarul si exclama " Deci ati consumat o Mirinda si o ciocolata!", dupa care am fost lasati sa coboram la receptie si sa platim cazarea+ consumul din minibar(deja anuntat de femeia de serviciu) :))).

Am calatorit destul de mult in ultimii ani…eram obisnuita sa ma cazez, sa ma decazez, declarand la receptie consumul de la minibar; dar predarea camerei, recunosc, nu am mai facut-o din  facultate!

Leave a Reply

