Din seria “ca nuca-n perete”!

Se intampla in vara 2007, eram la Verona, eu proaspata viitoare mamica, insarcinata in 2-3 luni. Ne-am intalnit acolo cu niste dragi prieteni, moment in care am avut ocazia sa o cunosc si pe iubita unuia dintre ei.

Femeie sociabila…precum incerc sa par… am inceput o adevarata povestioara despre cel mai "hot" subiect la acea vreme : viitorul bebe…si ii povestesc femeii cu lux de amanunte, cum m-am trezit intr-o zi hotarita sa-mi pun toata cariera si viata sociala in cui pentru a procrea; la fel i-am povestit si cum in mai putin de o luna de la minunata decizie luata… era "mission accomplished"…bebelul era pe drum( da stiu nici mie nu mi-a venit mult timp sa cred , cum, Doamne iarta-ma , am reusit atat de repede…citisem ca de regula se tot incearca macar cateva luni…in fine..)…si continui eu asa cu lux de amanunte, foarte entuziasmata,  vreo 30 min…dupa care o las si pe ea sa-mi spuna  "ce are pe suflet":

– Noi incercam de vreo 8 ani sa avem bebe…dar nimic…..

Leave a Reply

