Experimente de week-end!

Week-end acesta, incercand sa profit din plin de ultimele 2 zile de vacanta, am iesit in oras…in contextul in care am hibernat mai toata vacanta!

Sambata seara , la recomandarea unui drag prieten am mers sa “descoperim” barul Pirati care…pe langa faptul ca era full, nu avea nici o legatura cu numele, dar nici o legatura..Desumflati am zis sa gustam putin Music Club- INCHIS, dap , sambata seara INCHIS, fara nici un anunt, nimic.

Femeie cu idei fantastice, dupa cum ma stiu, propun oamenilor sa mergem in Stuff Vama Veche, ca tot nu mi-au mai calcat piciorusele de mult pe acolo; zis si facut! Nu stiu ce mi-a placut candva in Stuff dar de data asta am gasit o paleta neinspirata de genuri muzicale, o gama la fel de variata de oameni si…cireasa de pe tort…dupa 2 ore de cocktailuri, aproape adormiti, baiatul de la paza ne ridica de la o masa NEREZERVATA, pentru niste amici , la fel de simpatici de ai lui!
Concluzie: In Stuff Vama Veche toate mesele sunt rezervate din principiu, chiar daca nu au semnul de “Rezervat” pe ele! 

Am terminat seara in B52, unde m-a mai indulcit muzica draguta si un cocktail genial: Melon Fresh( da contine alcool, si macar pentru aceasta bautura voi mai poposi pe acolo!)

Duminica dimineata(scuze..la pranz) m-am trezit cu chef de bowling asa ca Fun Land here we come! Entuziasmul a inceput sa dispara cand am aflat de lista de asteptare(inca 3 persoane inainte pe lista) si , ca sa fie treaba treaba, am aflat ca nu se mai fumeaza la nici o pista, deloc!

Dar cheful de bowling era mare si am asteptat incercand sa savurez o cafea la Pomodoro Cafe, unde ice coffee-ul adus parea facut cu iaurt si nu lapte, iar la gust: acru pe masura. Chelnerul a fost finut si l-a schimbat , cu unul fresh+ 7 mii de scuze si explicatii. Oricum ar fi e dubios ce se intampla acolo deci “definite No-No” pe viitor.

Am incheiat vacanta foarte dragut cu o partida de bowling si o cina la Trattoria il Calcio (Hard Rock Cafe & Pizza) -Drumul Taberei, unde va recomand sa incercati Pollo all’ Italia , Tagliatelle alla panna si Tortul casei!

…sa mai ziceti ca ne plictisim in orasul nostru drag!

Leave a Reply

