Disfunctional day!

Fiecare dintre noi are "once in a while" genul de zi in care toate relatiile sunt"disfunctional", cu cei de job, cu el/ea, chiar si cu nenea care-ti ia banii pe parcare.

Astazi a fost una din acele zi, iar in cazul meu, asa cum mi se intampla , de regula, mi le fac cu mana mea.

Ce faci in astfel de zile? nu am sa spun ca "timpul le rezolva pe toate"-este cea mai mare porcarie pe care o poti auzi, nu-ti rezolva timpul nimic, ca doar nu e vreun savant in probleme personale, la fel cum nu-ti da Dumnezeu nimic, ca doar nu e "Binefacator Universal"…..de regula intr-o astfel de zi este bine sa-ti reduci interactiunile cu ceilalti semeni la minim(sau sub minim!) , sunt sanse mari sa nu poti"redresa" situatia creata ci, practica ne-a demonstrat c-o poti inrautati!

La polul opus avem "pozitive day", genul de zi in care intri in gratia tuturor si devii o companie mai mult decat placuta….

Va doresc tuturor cat mai multe "Positive days"!

Leave a Reply

